نوشته شده توسط : امیر حیدری

شرکت هایک ویژن (Hikvision) یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان دستگاه های ضبط NVR در دنیا است. در این مطلب قصد داریم در مورد قیمت انواع دستگاه های NVR هایک ویژن صحبت کنیم.دستگاه NVR همانند دستگاه DVR است با این تفاوت که DVR برای دوربین های آنالوگ و NVR برای دوربین های دیجیتال یا به اصطلاح تحت شبکه مورد استفاده قرار می گیرد. وظیفه دستگاه NVR مدیریت و ذخیره سازی تصاویر دوربین های مداربسته می باشد.

 
قیمت ان وی آر 4 کانال هایک ویژن
 

لیست قیمت ان وی آر هایک ویژن

با توجه به نوسانات ارزی و ریالی اخیر امکان قیمت گذاری دقیق و بروز میسر نمی باشد. اما با توجه به تلاش این شرکت جهت جلب رضایت مصرف کننده و دسترسی مشتریان به حدود قیمت محصولات، لیستی از قیمت های انواع دستگاه NVR در این مطلب قرار داده شده است. در این مطلب سعی کرده ایم تا قیمت ها را بر اساس مشخصات فنی دستگاه های NVR در سری های 7100، 7600، 7700 و 9600  ارائه کنیم:

  
 

دستگاه ان وی آر 4 کانال هایک ویژن

دستگاه ان وی آر 4 کانال هایک ویژن می تواند از 4 عدد تحت شبکه پشتیبانی کند. از جمله دستگاه های ان وی ار 4 کانال هایک ویژن می توان به مدل های DS-7104NI-Q1/M، DS-7604NI-K1، DS-7604NI-E1 و … اشاره نمود.

دستگاه ان وی ار 4 کانال هایک ویژن
 

دستگاه ان وی آر 8 کانال هایک ویژن

دستگاه ان وی آر 8 کانال هایک ویژن می تواند از 8 عدد تحت شبکه پشتیبانی کند. از جمله دستگاه های ان وی ار 8 کانال هایک ویژن می توان به مدل های DS-7608NI-Q1 ،DS-7108NI-Q1/M ،DS-7108NI-Q1/M و … اشاره نمود.

دستگاه ان وی ار 8 کانال هایک ویژن
 

دستگاه ان وی آر 16 کانال هایک ویژن

دستگاه ان وی آر 16 کانال هایک ویژن می تواند از 16 عدد دوربین تحت شبکه پشتیبانی کند. از جمله دستگاه های ان وی ار 16 کانال هایک ویژن می توان به مدل های DS-7616NI-Q1 ،DS-7616NI-K2 ،DS-7616NI-E2/8P و … اشاره نمود.

دستگاه ان وی ار 16 کانال هایک ویژن
 

دستگاه ان وی آر 32 کانال هایک ویژن

دستگاه ان وی آر 32 کانال هایک ویژن می تواند از 32 عدد دوربین تحت شبکه پشتیبانی کند. از جمله دستگاه های ان وی ار 32 کانال هایک ویژن می توان به مدل های DS-7732NI-E4 ،DS-7732NI-K4 ،DS-7732NI-K4/16P و … اشاره نمود.

دستگاه ان وی ار 32 کانال هایک ویژن
 
 

نکات ضروری قبل از خرید NVR هایک ویژن 

1. تعداد کانال تصویر و صدا

دستگاه های NVR هایک ویژن نیز مانند DVR ها معمولا به صورت 4،8،16، 32 و … کانال تولید می شوند. دستگاه های NVR فاقد ورودی صدا هستند. چنانچه به قابلیت ضبط صدا در محل نیاز دارید باید از آن دسته از دوربین هایی که دارای میکروفن داخلی هستند و یا دوربین هایی که امکان نصب میکروفن بر روی آنها وجود دارد، استفاده کنید.

2. پهنای باند
پهنای باند به معنای حجم اطلاعاتی است که به دستگاه منتقل یا از آن خارج می شود. حجم این اطلاعات ورودی و خروجی دارای محدودیت است. یکی از عواملی که بر مصرف پهنای باند تاثیرگذار است رزولوشن تصاویر است. هرچه روزولشن تصویر بیشتر باشد بالطبع به پهنای باند بیشتری نیز نیاز خواهند داشت. توصیه ما این است که به دلیل آنکه محاسبه پهنای باند کار دشواری است، بهتر است از کارشناسان نصب در این زمینه راهنمایی بگیرید.

3. ظرفیت هارد 
دستگاه های NVR طوری طراحی شده اند که هر کدام تعداد مشخصی از هارد دیسک ها را پشتیبانی می کنند. چنانچه نیاز به ضبط طولانی مدت تصاویر دارید باید از هارددیسک‌هایی با ظرفیت بالاتر استفاده کنید. به طور کلی ظرفیت ذخیره سازی تصاویر در دستگاه NVR به 3 عامل زیر بستگی دارد:

  • تعداد دوربین ها
  • کیفیت دوربین ها
  • میزان فضای ذخیره سازی هارددیسک

نکته: هیچ دستگاه NVR ای دارای حافظه داخلی نیست و شما باید بنابر نیاز خود، ظرفیت هارددیسک خود را مشخص نمائید.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر حیدری

 1. درخواست نصب و راه اندازی پروژه

در صورتی که نیاز به نصب محصولات دوربین مداربسته هایک ویژن از نمایندگی هایک ویژن در ساوجبلاغ را دارید می توانید به صورت زیر عمل کنید:

  1. به صفحه درخواست نصب دوربین مداربسته رفته و فرم مربوطه را پر کنید.
  2. سپس همکاران ما با شما تماس گرفته و پس از بازدید رایگان از پروژه و طراحی فنی، پیش فاکتور صادر شده و به شما ارائه می گردد.
  3. در صورت تایید پیش فاکتور اجرای پروژه، با در نظر گرفتن مقیاس آن، نصب و راه اندازی پروژه توسط شرکت تارتن دژ و یا نمایندگی های آن در استان البرز انجام می شود.
 
 

 2. درخواست خرید

در صورتی که تنها نیاز به خرید محصولات هایک ویژن از نمایندگی هایک ویژن در ساوجبلاغ را دارید، بر روی لینک زیر کلیک کرده و لیست قیمت را دانلود و مشاهده نمائید. لازم به ذکر است که در لیست مربوطه تمامی اطلاعات محصولات به همراه عکس، پارت نامبر، مشخصات فنی و … قید شده است.

نکته 1: پس از دریافت لیست در صورتی که در انتخاب محصولات نیاز به مشاوره فنی داشتید می توانید با شماره های شرکت تماس گرفته و اطلاعات دقیق مربوط به هر محصول را دریافت کنید.

نکته 2: پس از انتخاب محصول و دریافت پیش فاکتور، می توانید سفارش خود را نهایی کنید. بر حسب تمایل می توانید محصولات را در محل شرکت دریافت کنید. در غیر این صورت محصولات به آدرس شما ارسال خواهند شد.

دانلود لیست قیمت 
 
 

 3. درخواست خرید با قیمت همکار

همکاران محترم در استان البرز می توانند طی تماس با کارشناسان فروش شرکت تارتن دژ و ارائه مستندات شرکتی و فروشگاهی خود، قیمت های همکاری محصولات را دریافت نموده و همچنین از تخفیفات ویژه، جشنواره ها، پکیج های فوق العاده و … آگاه و بهره مند شوند.

شماره نمایندگی هایک ویژن:

88500020 (021)

 
 

 4. دریافت نمایندگی

شرکت تارتن دژ آریانا از همکاران واجد شرایط، جهت دریافت نمایندگی هایک ویژن در ساوجبلاغ دعوت به عمل می آورد. بدین منظور فرم درخواست اهدای نمایندگی را تکمیل و ارسال نمائید. کارشناسان ما پس از بررسی اطلاعات مندرج در فرم در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.



:: برچسب‌ها: نمایندگی هایک ویژن در تهران , شماره تماس نمایندگی هایک ویژن ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر حیدری

هایک ویژن دارای تنوع محصول بالایی است به نحوی که مشتریان به راحتی می توانند متناسب با نیاز خود سیستم مورد نظر خود را انتخاب کنند. دوربین مداربسته هایک ویژن را می توان از جهات متفاوتی دسته بندی نمود. مهم ترین دسته بندی های محصولات آن شامل موارد زیر می شود:

1. نوع بدنه
2. نوع تکنولوژی
3. کیفیت تصویر یا رزولوشن
4. نوع لنز
 
 

1.ادسته بندی دوربین هایک ویژن از نظر نوع بدنه

دوربین های هایک ویژن دارای کیس یا بدنه متفاوتی هستند. به طور کلی دوربین هایک ویژن یا هر دوربین مداربسته ای از نظر نوع بدنه دسته های زیر قرار می گیرند:

 
دوربین دام هایک ویژن
 

دوربین مداربسته دام :

به خاطر شکل گرد این دوربین ها به آنها دام می گویند دام یا Dome به معنای گنبد است. دوربین های دام اغلب برای کاربری های داخلی و مسقف مناسب هستند. بدنه آنها اغلب از پلاستیک بوده اما در برخی مدل ها نیز از جنس فلز است.

 
دوربین بولت هایک ویژن
 

دوربین مدار بسته بولت :

این دسته از دوربین ها به خاطر شکل گلوله مانندشان بولت (Bullet) نامیده می شوند. Bullet به معنی گلوله است. دوربین بولت هایک ویژن اغلب مناسب برای فضاهای خارجی و نصب بر روی دیوار است. جنس بدنه آنها نیز اغلب از جنس فلز است.

 
دوربین باکس هایک ویژن
 

دوربین مدار بسته باکس :

این دسته از دوربین هایک ویژن مناسب برای مصارف صنعتی است. دوربین های باکس، دوربین های حرفه ای هستند که مناسب برای محیط هایی مانند کارخانجات، بانک ها، سوله ها و … هستند. دوربین های باکس اغلب فاقد لنز بوده و در صورت نیاز باید لنز آنها به صورت جداگانه خریداری گردد.

 
دوربین اسپیددام هایک ویژن
 

دوربین اسپیددام هایک ویژن:

دسته ای از دوربین مداربسته هایک ویژن که شکل ظاهری خاصی دارند و با نام‌هایی چون دوربین گردان، چرخان، Speeddome، Fastdome، PTZ و … در بازار شناخته می‌شوند. این دوربین‌ها دارای قابلیت‌های ویژه‌ای هستند که آنها را از سایر دوربین‌ها متمایز می‌کند. ویژگی‌هایی از قبیل قدرت بزرگنمایی بالا، امکان برنامه‌ریزی دوربین برای ضبط و سایر فعالیت‌ها، امکان چرخش به جهات مختلف و … است. لازم به ذکر است که دوربین‌های اسپیددام هایک ویژن و همچنین سایر دوربین های اسپیددام برای حداکثر کارایی خود نیاز به حضور اپراتور دارند.

 
دوربین کیوب هایک ویژن
 

دوربین کیوب :

دسته دیگری از دوربین های هایک ویژن دوربین های کیوب هستند که ظاهر مستطیلی شکل دارند. بدنه این دوربین ها از مقاومت کمی برخوردار است و به همین دلیل از آنها اغلب در محیط های داخلی مانند ادارات و یا منازل استفاده می گردد.

 
دوربین مینیاتوری هایک ویژن
 

دوربین پینهول مینیاتوری:

دوربین پینهول هایک ویژن که با نام دوربین مینیاتوری یا مخفی نیز نامیده می شوند. کاربرد این دوربین های اغلب در زمانی است که مشتری مایل به دیده شدن دوربین نیست.

 
دوربین فیش آی هایک ویژن
 

دوربین فیش آی هایک ویژن:

دوربین FISHEYE هایک ویژن که به نام چشم ماهی نیز معروف است دوربینی با قابلیت ویژه است که می تواند تصاویری 180 درجه ارائه کند. کاربرد این دوربین ها اغلب در مکان هایی با سقف بلند است.

 

2. دسته بندی دوربین هایک ویژن از نظر نوع تکنولوژی

 

محصولات تحت شبکه هایک ویژن: سیستم انتقال تصویر در دوربین های دیجیتال هایک ویژن در بستر شبکه است. یکی از ویژگی های کاربردی و مفید دوربین تحت شبکه هایک ویژن نصب آسان و سهولت استفاده از آن است تکنولوژی های به کار رفته در این سیستم باعث شده تا کمترین هزینه در کابل کشی و سیم کشی ها به سیستم مداربسته تحمیل گردد. لازم به ذکر است که این صرفه جویی در هزینه ها در پروژه های بزرگ با تعداد دوربین بالا نمود پیدا می کند و برای پروژه های کوچک چندان مناسب نیست و شاید نتیجه معکوس داشته باشد. دوربین های تحت شبکه همچنین مجهز به قابلیت های تصویری پیشرفته ای هستند که از جمله می توان به قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) هایک ویژن، تشخیص پلاک (ANPR) و …اشاره نمود.

 

محصولات آنالوگ HD هایک ویژن: که با نام توربو HD نیز نامیده می شوند جزو محصولات بسیار محبوب و پرفروش هایک ویژن هستند. این دوربین ها دارای تکنولوزی HDTVI هایک ویژن هستند. مکانیسم انتقال تصویر در دوربین آنالوگ HD همانند دوربین های آنالوگ قدیمی در بستر آنالوگ و با استفاده از کابل کواکسیال است. اما آنچه که این تکنولوژی را از محصولات آنالوگ قدیمی متمایز می کند، فشرده سازی تصاویر پیش از ارسال و تغییر فرکانس خروجی است که باعث می شود تصاویر با کیفیت بسیار بالا ارائه شوند. این خروجی تفاوت فاحشی با خروجی تصویر دوربین های آنالوگ قدیمی داشته به نحوی که می توانند در سطوح بالاتری با دوربین های تحت شبکه رقابت کنند.

 

3. دسته بندی دوربین هایک ویژن از نظر کیفیت تصویر (Megapixel)

دوربین های هایک ویژن دارای کیفیت تصویرهای متفاوتی هستند. میزان کیفیت تصویر دوربین ها با واحد مگاپیکسل مشخص می شود. هرچه مگاپیکسل دوربین ها بیشتر باشد کیفیت تصاویری که ارائه می دهند نیز بالاتر است. مگاپیکسل نشان دهنده میزان جزئیاتی است که یک دوربین قادر به نمایش آنها است. هرچه مگاپیکسل دوربین هایک ویژن بالاتر باشد توانایی آن در نمایش جزئیات نیز بیشتر است. در حال حاضر نسل جدید دوربین های آنالوگ HD هایک ویژن می توانند تا کیفیت تصویر 8 مگاپیکسل، و دوربین های تحت شبکه تا 12 مگاپیکسل را پشتیبانی کنند.

 
انواع دوربین هایک ویژن
 

4. دسته بندی دوربین هایک ویژن از نظر نوع لنز

یکی از اجزای بسیار مهم دوربین هایک ویژن لنز آن است. لنزهای بکارر فته در دوربین هایک ویژن در سه نوع زیر دسته بندی می شوند:

 

1. لنز ثابت (FIX): لنز های ثابت دارای فاصله کانونی مشخصی هستند. در لنزهای ثابت امکان زوم و بزرگنمایی وجود ندارد و تنها فوکوس آن تغییر می کند که باعث واضح تر شدن تصویر می گردد.

 

2. لنز متغیر یا وریفوکال (Varifocal): لنزهای وریفوکال دارای دو فاصله کانونی هستند. این فواصل اغلب در دامنه فاصله کانونی 2.8-12 میلیمتر، 3-9 میلیمتر، 5-50میلیمتر در دوربین های مداربسته هایک ویژن قرا می گیرند. امکان بزرگنمایی در این نوع لنزها وجود دارد. لازم به ذکر است که لنزهای وریفوکال دارای بزرگنمایی خودکار نیستند و باید به صورت دستی آنها را زوم نمود.

 

3. لنز وریفوکال موتورایز(Motorize): لنز وریفوکال موتورایز ساختاری همانند لنزهای وریفوکال دارد با این تفاوت که امکان بزرگنمایی خودکار دارند و از راه دور و به صورت غیر مکانیکی امکان تغییر فاصله کانونی آنها وجود دارد. لنز بکارفته در دوربین های اسپیددام هایک ویژن اغلب از این نوع است.



:: برچسب‌ها: دوربین هایک ویژن , هایک ویژن ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر حیدری

محصولات حفاظتی و نظارتی از اهمیت ویژه ای برخورداراند، زیرا توانسته اند تا حدود زیادی امنیت کسب و کارها را بهبود بخشند. از آنجایی که این محصولات از تنوع بالایی برخورداراند، در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین برند دوربین مداربسته بپردازیم. بر طبق لیست منتشر شده در مجله ASMAG بهترین برند دوربین مداربسته در جهان در سال 2018 شامل موارد زیر می باشند:

 

1. برند هایک ویژن (Hikvision)

بهترین مارک دوربین مداربسته
 
 
 

شرکت هایک ویژن یک شرکت چینی است که در سال 2001 تاسیس شده و از آن زمان تا به امروز همواره در لیست پرفروش‌ترین و بهترین دوربین مداربسته در جهان قرار داشته است.  یکی از مزایای این شرکت اهمیت به بخش تحقیق و توسعه است که رابطه مستقیمی با ایجاد خلاقیت و نوآوری در محصولات دارد. از اینرو هایک ویژن دارای یکی از بزرگترین تیم‌های تحقیق و توسعه در جهان است. همچنین این شرکت به منظور ارتقا کیفیت محصولات خود در انواع کاربری ها، سالانه 7 درصد از سود خود را صرف بخش تحقیق و توسعه می‌کند. شرکت هایک ویژن شامل مجموعه ای از 31 شعبه داخلی در کشور چین و 12 شعبه در سرتاسر جهان است. به دلیل کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسب محصولات آن، دوربین هایک ویژن از جمله پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین برندها در جهان محسوب می‌گردد.

 

نقاط قوت هایک ویژن:

  • نصب آسان
  • تصاویر بسیار با کیفیت
  • قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا
  • امکان مشاهده تصاویر از راه دور بر روی گوشی همراه یا تبلت
  • کیفیت و دوام بالای محصولات (پشتیبانی از استانداردهای IP66 ،IP67)
  • سازگاری با سایر دوربین‌های مداربسته با تکنولوژی متفاوت مانند آنالوگ، AHD و …
  • تولید و ارائه انواع نرم‌افزارهای مدیریت تصاویر که توسط خود شرکت طراحی و عرضه می‌گردد
  • مجهز به انواع قابلیت‌های تجزیه و تحلیل تصاویر مانند تشخیص عبور از خط، تشخیص چهره به کمک هوش مصنوعی، قابلیت پلاک خوانی، شمارش افراد و …
 

نقاط ضعف هایک ویژن:

  • عدم سازگاری با دوربین‌های HDCVI
  • عدم امکان ضبط صدا توسط دوربین‌ (باید میکروفن به صورت جداگانه نصب گردد)
 
 

 

بهترین مارک دوربین مداربسته

محصولات هایک ویژن از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و خوشبختانه اغلب مدل های آن در ایران موجود است. مشتریان محترم به راحتی می توانند این محصولات را با قیمت رسمی که از طرف شرکت اصلی اعلام می شود، از نمایندگی رسمی هایک ویژن در تهران خریداری نمایند. برای مشاهده جدیدترین محصولات هوشمند، از وبسایت رسمی هایک ویژن دیدن نمایید.

دانلود لیست قیمت هایک ویژن
 

قیمت بهترین دوربین مداربسته

  • آیا محصولات هایک ویژن دارای گارانتی هستند؟ بله محصولات هایک ویژن پارس ارتباط را در می‌توانید با گارانتی شرکت پارس ارتباط افزار خریداری کنید. این محصولات دارای گارانتی دو ساله هستند.
  • محصولات هایک ویژن را چگونه و از چه طریقی می‌توان خریداری نمود؟ برند هایک ویژن در ایران دارای نمایندگی رسمی است، بنابراین به راحتی و با اطمینان کامل می‌توان این محصولات را از نمایندگی رسمی هایک ویژن خریداری نمود. نزدیک به 90 درصد محصولات این شرکت در ایران موجود است. مشتریان می‌توانند این محصولات را از فروشگاه هایک ویژن در ایران خریداری کنند. برای اطلاع از تنوع محصولات، کاربردها و تکنولوژی‌های جدید این محصولات می‌توانید با نمایندگی هایک ویژن در ایران تماس بگیرید:

شماره نمایندگی هایک ویژن تهران :

021-88500020

 

دوربین هایلوک (Hilook)

یکی از محصولات جدیدی که توسط هایک ویژن تولید می شود دوربین هایلوک است. دوربین های هایلوک دارای طراحی ساده و شکیلی هستند که در مدت بسیار کوتاهی در بازار دوربین مداربسته جای خود را باز کردند. دلیل محبوبیت این برند را می توان قیمت پایین در کنار کیفیت بالای آن دانست.

 

نقاط قوت هایلوک

  • قیمت مناسب
  • کیفیت بالا
  • نصب و کارکرد آسان
 

نقاط ضعف هایلوک

  • عدم امکان استفاده در پروژه های بزرگ
 

 

بهترین برند دوربین مداربسته

دوربین های هایلوک نیز از تنوع بالایی برخورداراند و تمام مدل های آن توسط نمایندگی رسمی هایک ویژن ارائه می شوند. برای اطلاع از قیمت دوربین هایلوک به لینک زیر مراجعه نمائید.

دانلود لیست قیمت هایلوک
 

2. برند داهوا (Dahua)

بهترین مارک دوربین مداربسته
 
 

شرکت داهوا از جمله برند‌های مطرح در تولید سیستم‌های امنیتی و حفاظتی در جهان است. این شرکت با بیش از 13000 نیروی کار در سرتاسر جهان محصولات و خدماتش را در بیش از 180 کشور جهان عرضه می‌کند.  بر اساس گزارش IHS از سال 2014 تا به امروز، این شرکت همواره در جایگاه دوم در رنکینگ جهانی سیستم‌های امنیتی بوده است. همچنین در سال 2016 نیز توانسته جایگاه چهارم از لیست 50 تایی بهترین برند دوربین مداربسته در مجله بین المللی a&s را از آن خود کند. شرکت Dahua نیز مانند هایک ویژن اهمیت زیادی به تحقیق و توسعه می دهد به همین دلیل از سال 2014 همواره حدود 10 درصد از فروش سالانه خود را در این زمینه صرف کرده است.  بیش از 6000 مهندس تحقیق و توسعه در زمینه فناوری‌های پیشرفته، خدمات AI، IoT، Cloud، ویدئو، امنیت سایبری و … در این شرکت فعالیت می‌کنند. تنوع محصولات داهوا بسیار بالا است، به نحوی که می‌تواند پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان در انواع کاربری‌ها و اماکن مختلف باشد.

 

نقاط قوت داهوا:

  • کیفیت تصویر خوب
  • امکان مشاهده تصاویر از راه دور
  • مجهز به ویژگی‌های هوشمند تصویری
  • سیگنال تصویری قدرتمند
 

نقاط ضعف داهوا:

  • محدودیت در پهنای باند
  • دسترسی محدود به انواع محصولات
  • قیمت بالا
 

3. برند یونی ویو (Uniview)

بهترین مارک دوربین مداربسته
 
 

برند یونی ویو یک برند چینی است که از سال 2011 در حال فعالیت در زمینه تولید دوربین مداربسته است و در این زمینه به صورت قوی فعالیت می کند. این شرکت اولین شرکتی است که دوربین تحت شبکه را برای اولین بار به بازار عرضه کرد. در رقابت با برند های هایک ویژن و داهوا در چین برند یونی ویو در جایگاه سوم پس از این دو برند قرار دارد. یونی ویو علاو بر دوربین مداربسته تولیدکننده محصولات دیگری نیز همچون دستگاه NVR، دستگاه های دکودر و اینکودر، Storage و نرم افزارهای کلاینت نیز هست. یونی ویو در سال های اخیر در انگلستان فروش زیادی داشته است.

 

نقاط قوت یونی ویو:

از جمله ویژگی های بارز محصولات یونی ویو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امکان جستجوی هوشمند
  • پشتیبانی از تکنولوژی  POE (Power Over Ethertnet)
  • پشتیبانی از تکنولوژی فشرده سازی U-Code
  • تکنولوژی Plug& Play
  • و …
 

نقاط ضعف یونی ویو:

یونی ویو به صورت تخصصی تنها به تولید دوربین های تحت شبکه پرداخته است. همچنین محصولات یونی ویو از قیمت بعضا بالایی برخورداراند. به همین خاطر این برند در مقایسه با سایر رقبای قدرتمند در جایگاه پایین تری قرار دارد.

 

4. برند بوش (Bosch)

بهترین مارک دوربین مداربسته
 
 

محصولات شرکت بوش دارای تنوع بسیار بالایی هستند. این محصولات مناسب برای انواع کاربری‌های مسکونی(منازل، آپارتمان‌ها و …)، تجاری(ادارات، مراکز فروشگاهی و …)، صنعتی(کارخانجات، انبارها و …)، آموزشی(مدارس، دانشگاه‌ها و …)، مکان های عمومی(موزه‌ها، کتابخانه‌ها و …)، حمل و نقل(فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار ، مترو و …) و …می باشند.

 

نقاط قوت بوش:

  • دارای تکنولوژی تجزیه و تحلیل تصاویر مانند شمارش افراد و …
  • تولید دوربین‌های مداربسته بی‌سیم قدرتمند
 

نقاط ضعف بوش:

  • کیفیت پایین محصولات
  • عدم کارکرد صحیح ویژگی‌های هوشمند تصویری مانند تشخیص حرکت
  • قیمت بالا
 

5. برند آویجیلون (Avigilon)

بهترین مارک دوربین مداربسته
 
 

برند آویجیلون یک برند کانادایی است که در سال 2004 در ونکوور آغاز به کار کرد. فعالیت این شرکت در زمینه تولید محصولات امنیتی مداربسته، سیستم های کنترل ورود و خروج و سایر راهکارهای امنیتی نظارتی است. این شرکت توانست در مدت بسیار کوتاهی بواسطه محصولات با کیفیت خود جایگاه خوبی را در بازار جهانی به دست آورد. آویجیلون رنج تولیدات گسترده ای دارد اعم از دوربین های با کیفیت تصویر بالا(از 1 تا 30 مگاپیکسل) شامل دوربین های دام، بولت و … . از ویژگی های بارز دوربین های آویجیلون می توان به توانایی جستجوی پیشرفته و تشخیص حرکت اشاره نمود. همچنین در زمینه ارائه راهکارهای هوشمند برای تجزیه و تحلیل تصاویر می توان به انکودرهای آنالوگ و تکنولوژی هوش مصنوعی آویجیلون اشاره نمود.

 

نقاط قوت آویجیلون:

  • کیفیت بالا
  • تنوع محصولات
  • قابلیت های پردازش تصویری
 

نقاط ضعف آویجیلون:

  • قیمت بالا 
  • عدم امکان دسترسی به تمامی محصولات
 

6. برند اکسیس (Axis)

بهترین مارک دوربین مداربسته
 
 

شرکت Axis متخصص در ارائه راهکارهای حرفه‌ای در زمینه تکنولوژی شبکه است. شرکت Axis در سال 1996 راه اندازی شده و از آن زمان تاکنون در حال توسعه تکنولوژی دوربین‌های مداربسته تحت شبکه بوده است. اکسیس شرکتی است که برای نخستین بار یک دوربین مبتنی بر شبکه را به بازار عرضه کرد.Axis  یک انتخاب مناسب برای راه‌اندازی یک سیستم مبتنی بر شبکه است. محصولات این شرکت در 18 کشور دنیا توزیع می‌گردند. این شرکت در لیست برترین‌ شرکت‌های فناوری اطلاعات Nordic نیز قرار دارد.

 

نقاط قوت اکسیس:

  • دید در شب قدرتمند
  • کدگذاری ویدئویی پیشرفته
  • مجهز به فناوری Zipstream
 

نقاط ضعف اکسیس:

  • نداشتن قابلیت ضبط صدا
  • محدودیت پهنای باند
 

7. برند فلیر (Flir)

بهترین مارک دوربین مداربسته
 
 

شرکت فلیر تولید کننده دوربین‌های مداربسته حرارتی است. دوربین‌های حرارتی، قادرند تا سوژه‌ها را در شب به خوبی روز تشخیص دهند. دوربین‌های امنیتی حرارتی فلیر با استفاده از انرژی گرمایی موجود در محیط تصاویر را ثبت کرده و این کار را بدون کمک نور سفید و یا سایر آشکارسازها انجام می‌دهند. انرژی حرارتی نسبت به نور مرئی بسیار بیشتر و بهتر ابهامات اتمسفری موجود را تشخیص داده و به شما اجازه می‌دهد تا سوژه‌ها را در مه غلیظ، دود، گرد و غبار و … نیز تشخیص دهید.

 

نقاط قوت فلیر:

  • بازدهی بالا
  • غلبه بر محدودیت های بصری
  • عدم ایجاد آلارم کاذب
 

نقاط ضعف فلیر:

  • قیمت بالا
 

8. برند ژئوویژن (Geovision)

بهترین مارک دوربین مداربسته
 
 

برند ژئوویژن نیز از جمله شرکت های تایوانی است که در زمینه تولید دوربین های مدار بسته شبکه فعالیت می کند. محصولات این شرکت شرکت شامل دوربین های مداربسته تحت شبکه تجهیزات جانبی و نرم افزارهای مرتبط با سیستم مداربسته می شود.

 

نقاط قوت ژئوویژن:

  • تولید تخصصی
  • کیفیت بالا
 

نقاط ضعف ژئوویژن:

  • قیمت بالا
  • تنوع محصول کم
 

9. برند پاناسونیک (Panasonic)

بهترین مارک دوربین مداربسته
 
 

شرکت پاناسونیک سکیوریتی در زمینه تولید تجهیزات حفاظتی و مدار بسته فعالیت می کند و از زیر مجموعه های شرکت پاناسونیک است. کیفیت محصولات تولیدی این شرکت بسیار بالاست و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات مداربسته در جهان محسوب می وشود. محصولات این شرکت شامل دوربین های آنالوگ و شبکه، تجهیزات جانبی و نرم افزار های مرتبط با سیستم مداربسته می شود.

 

نقاط قوت پاناسونیک:

  • کیفیت بالا
  • تنوع محصولات بالا
 

نقاط ضعف پاناسونیک:

  • عدم امکان دسترسی به تمامی محصولات
  • قیمت بالا
 

10. ویووتک (Vivotek) 

بهترین مارک دوربین مداربسته
 
 

برند ویووتک متعلق به کشور تایوان است که از جمله برنده ای شناخته شده در بازار داخلی محسوب می گردد. این شرکت در سال 2000 فعالیت خود را در زمینه تولید سیستم های مداربسته آغاز نمود. فعالیت این شرکت در زمینه دوربین های مدار بسته تحت شبکه است. همچنین این شرکت سعی دارد تا محصولات خود را مطابق با استانداردهای زیست محیطی تولید کند و محصولات آن دارای گواهینامه استاندارد مربوط به محیط زیست، تحت عنوان ویووتک سبز هستند.



:: برچسب‌ها: بهترین برند دوربین مداربسته , ده برند برتر دوربین مداربسته , قیمت بهترین دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1399 | نظرات ()